söndag 30 november 2008

Pyssel & Bach

Nej, det blev inga 50 000 ord för min del, tyvärr. Jag hade ångan uppe under vecka ett och tre, men däremellan gick det rent ut sagt uselt. Men nu har jag i alla fall provat på.

Däremot har vi varit kreativa på andra sätt denna helg: bakat lussebullar och pepparkakor såklart, gjort frostade ljuslyktor och filthjärtan, fått nästan alla julklappar beställda på nätet (jag är oerhört tacksam över alla nätshoppar så här års - tack för att ni finns!), fotograferat en hel massa och sjungit i både kyrkan och hemma. Idag var jag på en fantastisk adventsgudstjänst med Bachs kantat nr 36, och fick gåshud över hela kroppen, så bra var de.

Minna utbrast "bra jobbat!" när jag fick upp adventsstjärnan i fönstret också. Det är härligt med en personlig hejaklack.

Inga kommentarer: