onsdag 5 augusti 2009

Tillkännagivande

Nu när jag ändå är här kan jag lika gärna berätta: det väntas tillökning i familjen kring början av februari 2010. Magen växer med förvånansvärd hastighet, inte alls som sist när ingen såg att jag var gravid förrän i halvtid ungefär. Nu observerades detta faktum redan i vecka 12 av avlägset bekanta.

Minna är hopplöst otålig efter att få se "sin" bebis, och jag och J har fått tumma på att hon ska få byta blöja när den tiden kommer. Måhända känner hon något annat när hon inser att det medför en viss konkurrens att få syskon?

2 kommentarer:

jenny sa...

Åhå, vad skoj! Och syskonrivalitet... vi har inte alls haft något problem med det, E kan vara arg och sur på oss, men nästan ALDRIG på X. Ja, han blir ledsen när X slår honom förstås, och säger att han är dum, men det är ju naturligt. Så det MÅSTE inte bli ett problem - och vad härligt att hon är så otålig!

Martina sa...

Hej! Superkul att läsa detta!GRATTIS!
Och intressant att läsa om dina vinbärsäventyr. Jag gör en liten vinbärsplockartur varje dag numera. Men krämen som jag gjorde i dag ville inte ta ihop, tyvärr...