måndag 15 oktober 2007

Lästips om attityder och ansvar

Idag gör jag det lätt för mig och länkar till en bra krönika jag läste imorse, på väg till jobbet. Hade tänkt skriva en massa om passiv aggressivitet och annat, men det får bli en annan dag när jag hamnar här lite tidigare på dagen.
http://www.city.se/Nyheter/1.881913/enskilda-attityder-allas-ansvar

Puh. Nu är det läggdags snart. Velar lite kring en väldigt personlig text jag skrev i helgen om min mormor. Ska jag ta med den till skrivarkursen imorgon eller inte? Kanske tar jag med den, så får dagsformen avgöra om jag visar upp den eller låtsas som om den inte finns.

Bra dag för övrigt. En vän ska köpa sommarhus - kanske. Jag väntar med spänning på beslutet. Oj vad vuxet det känns, för mig som fortfarande inte ens har tvättmaskin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju barn! Är inte det mer vuxet än både tvättmaskin och sommarhus.