lördag 10 januari 2009

Cellotestning


Ibland är jag väldigt glad att bo i (utanför) en storstad. Som idag till exempel, när det var Filharmonikernas dag i Konserthuset och vi gick på en gratis familjeföreställning av "Peter och Vargen". Minna undrade i och för sig hela tiden när pandan skulle komma, och den uteblev ju. Men vi såg och hörde även Nassim al Fakir, Bolibompakändis och en person jag gillar, och dessutom provades det cello. Jag är lite avundsjuk, jag som själv velat spela cello i åratal, men jag kunde inte riktigt förmå mig att tränga mig fram i kön och fråga om jag också fick prova... Kul att det var just cello hon ville testa. Flöjter och fioler fångade inte intresset alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt foto! En blivande musik-stjärna kanske?...
Öspös här.
Kram, Elise