tisdag 9 februari 2010

Olika sätt att fira

Igår blev Gabriel två veckor gammal. Han firade genom att avfyra en kissfontän över hela mig, både tröja, byxor och strumpor. Själv firade jag genom att köpa en ny "lilldiggis" (kompakt digitalkamera)... en Fujifilm Finepix F70EXR, som ersättare till min gamla Konica Minolta som nu gett upp sitt sista andetag. En enormt rolig leksak!

Förlossningsberättelsen är nästan klar. Förhoppningsvis kan jag lägga ut den imorgon. Och jag deltar faktiskt aktivt i den kurs jag är registrerad på, Kreativt skrivande vid Högskolan i Kristianstad. En uppgift har jag lämnat in, en annan är på gång i huvudet.

1 kommentar:

Martina sa...

Om han är som Guggis lär det bli fler kissduschar framöver..
Härligt med skrivarkursen, jag surfade genast in och kollade om det kanske är något för mig..