lördag 30 juni 2012

Väl godkänd

Mhm. Jag fick väl godkänt på skrivkursen! Jätteroligt, jag är nöjd och glad.

Fast jag undrar vad som någonsin ska få mig att skriva färdigt. Åtta på allvar påbörjade projekt har jag. När det gäller det senaste är jag ivrigt påhejad av alla jag känner, eftersom jag denna gång har berättat för så många fler än någonsin tidigare.

Kanske en ny dator, en fin Asus Zenbook? Kanske om jag inte skriver på jobbet på dagarna, om jag inte hänger på Facebook och Tradera hela tiden, om jag inte lägger timmar på att redigera bilder på min sega stationärdator utan istället skriver. Kanske om jag är i en annan miljö. Så nu, på Åland, kommer det kanske att hända! (Då kommer alla kriterier ovan att vara uppfyllda.)

Ja, hörni. Kanske det.

(Liten antydan till uppgiven suck.)

Inga kommentarer: