torsdag 24 juni 2010

Och så lite reklam

Jag är så otroligt nöjd med mitt hår sedan jag klippte mig strax före Gabriels dop. Och orsaken till det hittar man hos frisör Fröken Grön. Det lät bra i sig med den ekologiska inriktningen, men ännu bättre var att jag blev så snygg! Frisyren håller sig trots att jag är värdelös på styling och för otålig för att hålla på och föna håret varenda morgon, och håret är blankt som det inte varit sedan jag kom ur pubertetshormonernas tid tack vare schampot från John Masters Organic. Oj, det låter nästan som om någon köpt mig, men jag garanterar att så inte är fallet.

Har tyvärr dåligt med bildbevis eftersom det så ofta är jag som är fotografen (lyckas jag få fram någon bild från min allt som oftast strängt upptagne man så lägger jag ut den).

Bättre frisör har jag inte träffat på, tror jag. Är jättenöjd. Och dessutom väldigt glad att det öppnas alltfler salonger med ekologisk inriktning.

Inga kommentarer: