måndag 26 november 2007

Disco, företagande och julkrubba

Det gäller att börja i tid. Så igår var Minna på disco för första gången vid 22 månaders ålder. På Debaser vid Medborgarplatsen anordnades Club Baby Disco med riktig DJ, ljusanläggning och allt. Minna dansade för fullt men efter en timme var hon helt slut och ville hellre fika någon annanstans. Roligt var det i alla fall, tyckte vi båda.

Idag har jag varit på infomöte på Nyföretagarcentrum. Så nu återstår det att skriva affärsplan och boka in en personlig rådgivning så småningom.

Och så har jag lagt ett bud på en julkrubba på Tradera, efter att ha letat i hela stan efter en sådan. På Tradera finns allt. Tyvärr lite för mycket, jag skulle kanske skriva lite mer om inte Tradera fanns...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad spännande det låter med nyföretagarcentrum. Dit skulle vi också behöva gå jag och min man. Och spännande med disco. Får jag och Embla följa med nästa gång, om det blir någon? Det känns som om jag har mycket jag vill prata med dig om!
/ Martina

Marie sa...

Gärna sällskap vid nästa danstillfälle! Det blir någon gång i februari enligt hemsidan.
Men det kanske går att träffas redan innan dess?

Anonym sa...

JO det måste gå att få till. Jag ska vara ledig i två veckor över jul så någon dag borde vi kunna hitta. Vi mejlas!