onsdag 22 augusti 2007

Tre förvåningar

  1. På Friskis & Svettis drabbar mig tanken att det kanske vore kul att cykla Vätternrundan eller något sånt. Utmana sig själv fysiskt riktigt ordentligt.
  2. H&M-katalogen innehöll massor av kläder jag ville ha. Jag vill ha kläder - det händer inte så ofta. När jag igår gick in i affären i verkligheten föreställde jag mig att allt skulle se mycket fulare ut i verkligheten. Men nej, jag ville fortfarande ha minst varannat plagg jag såg. Ovant.
  3. Kanske ska jag börja samla på klipp om personer som imponerar på mig på något sätt? Har alltid tänkt att specifika inspirationskällor är fånigt. Det var SvD:s artikel om prästen Stoika Hristova som fick mig att tänka om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner faktiskt han som vann Vätternrundan i år, lite kul. Mina grannar är helt cykeltokiga, cyklar görlångt till jobbet o kör massa mil för att tävla, att dom orkar... Själv rusar jag runt ärenden med barnvagnen o går o hämtar Linnea på dagis med fullpackad syskonvagn, det är motion det också tycker jag. Aj, aj i armarna... EU